Misztikus rémmese


Hisztek a szellemekben vagy a misztikus negatív energiákban? Hát én sem hittem eddig... Egyik este, amikor  egyedül voltam otthon, ki akartam próbálni az ördög idézést. Azért volt fontos, hogy egyedül legyek mert a családom nagyon hívő és bizos sátánistának néztek volna. Egyik oldalon olvastam, hogy hogyan kell. Kis mécses lámpákat gyújtottam meg, egy körbe rendeztem őket, lekapcsoltam minden villanyt a házban, a kör közepére álltam és piros festékkel felírtam a velem szemben  lévő tükörre a Sátán számát ’666’. Egész végig higgadt voltam, mert tudtam, hogy ez csak mese. Nem kellett túl sokat várjak, elaludt az első gyertya, pedig minden ajtó és ablak be volt zárva. Nos, hogy bevalljam kicsi kezdett megingani a magabiztosságom, hirtelen a kialudt gyertyára pillantottam. Megfagyott bennem a vér. A gyertyák kezdtek elaludni, egyik a másik után, amíg teljes sötétség nem uralta a házat. A szemem kis idő után megszokta a sötétséget, nem mertem mozdulni. A tükörbe meg már nem volt merszem, bevallom féltem. Mégis erőt vettem magamon. Nem kellett volna, egy alak állt velem szemben. Hirtelen becsuktam a szemem nm  mertem sikítani sem. Amikor kinyitottam a szemem a gyertyák újra égtek és a szám le volt mosódva a tükörröl, azóta mindig van valami furcsaság a tükörképemen, de már megszoktam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések