Az ártatlan gyilkos - 4

Negyedik rész - Elme

Hirtelen suttogó hangot véltem észrevenni messzeségből, bár nem tudtam felbecsülni milyen messze lehetett, ennek a világnak se vége, se hossza nem volt. Ennek ellenére hamar a közelembe ért. Rettentően nézett ki, akárcsak egy szörnyeteg. Undorral és egyben félelemmel néztem. Amint páztáztam, elrettenve fedeztem fel, hogy ez a szörnyeteg több állat testét viseli. A teste olyan volt akár a csiga-kígyó keveréke, ahogy a puhatestű nyálkás állat része egybe nőtt a pikkelyes zöld bőrrel, hátán galamb szárnyához hasonló nyúlványok, majd mindez egy bárány koponyával végződött. A szörny a szeráfok nyelvén beszélt. Minden szavát értettem, szűkszavúsága kissé furcsán hatott rám, bár minden egyes szava sokatmondó volt. A jelenléte elgondolkodtatott, mintha már láttam volna valahol. Aztán bemutatkozott.
Elme.
Ennyit mondott.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések