Az ártatlan gyilkos - 3

Harmadik rész - Angyal

 Teljesen leblokkoltam, tehetetlenségem, nyomasztó kinézetem egyre inkább kínzott. Egyszer csak úgy éreztem, hogy már nem bírom tovább, de valami nem hagyott veszteni a fájdalommal szemben. Ott volt egy hang, egy furcsa rekedt hang, amely ijesztően, de teli reménnyel suttogott a fülembe. Valami ehhez hasonlót: ... aki kínoz, kínzott ként végzi... kitartással két perccel többet fog élni”. Még erősebben összeszorítottam a szemem, mint azelőtt, majd furcsa hangra lettem figyelmes, mintha súlyos léptek lettek volna. Erőt vettem magamon és nagy erőfeszítések közepette megmozdultam gubbadt pozíciómból. Felemeltem a fejem és egy percre felpillantottam.
Paff-pakk-bumm... egy karóra, egy stopper, egy falióra, két zsebóra, majd többnél több digitális, kakukkos és homokóra esett le a semmiből és landolt körülöttem. Érdekes módon mindegyiken csak két perc volt feltüntetve, az én két percem, amit még itt kell töltenem. Egy perc elteltével kezdett alább hagyni minden fájdalmam és hirtelen zsibbadás kezdett beállni minden végtagomba, majd azok atomokra bomolva szétfoszlottak. Én mindezt higgadtan, beletörődve néztem végig. Az utolsó másodpercekben a gyomrom elkezdett fényleni, egy vastag fénynyaláb bontakozott ki belőle, majd egyre több ágra szakadt és betöltötte a látóteremet, amíg a mindenség egyenlővé vált a fehérséggel.
Azt gondoltam, hogy itt a vég és hogy a mennyben vagyok, mert amikor kinyitottam a szememet minden fehér volt körülöttem. Csodálkozva fedeztem fel, hogy a falak és a padló egy síkban van, illetve minden, ami körülvett, egy síkban volt a mindenséggel. Én voltam a mindenség, beleolvadtam a fehérségbe, eggyé váltam a környezetemmel, újjá születtem. Olyan érzés volt ez, mintha felfrissültem volna egy hideg zuhanytól. Végtagjaim még megvoltak, de teljesen más formában. Meglepetten vettem észre, hogy átalakulásom eredménye egy igazi nő, egy
Angyal.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések