Az ártatlan gyilkos - 1

Első rész - Önmagam

Sötét volt. Nyugtalan voltam, mindez egy burkot alkotott körém. Sűrű sötétségből voltak a téglák és a nyugtalanság volt köztük a kötőanyag. Egész éjjel forgolódtam az ágyban, nem kaptam a helyem. Az alvásról örökre lemondtam. Fájdalmas volt az elszakadás a kedves pihenéstől de nem volt választásom. Sorozatban kis megszakításokkal villámlottak elém bűnös életem részletei, azok a részletek, amelyeket az elmém legsötétebb szobájának, legsötétebb zugába rejtettem. Mindez hiábavaló volt, mivel ezek tovább gyötörtek. Mintha, minden ilyen foszlány felidézésekor az agyhártyámba szúrtak volna egy-egy tűt és minden éjszaka ezek a tűk egyre mélyebbre hatoltak volna, amíg az agyközpontba nem jutnak és engem is arra ösztönöznek, hogy kárt tegyek magamban.
Teljesen összekuszálódtak a gondolataim, akár a fésületlen hosszú haj, amelynek minden egyes szála, ideg vékony... bizony, azok az idegek lüktetnek bennem, szinte hallom a vér folyását az ereimben. Ezek a hangok borzalmasak... kopp-puff-buff. Bár a koppanást lehet, hogy csak odaképzelem. Emlékként rögzültek bennem ezek a hangok, meg az a haláltól rettegő sikoly. Látom magam előtt a Fenn való teremtette, agg ábrázatát, ahogy kinyílnak a szembogarai, látom benne a fájdalmat, azt a hidegséget, amely elöntötte azokban a kínzó percekben. Azok a szemek... a lélek tükrei. Hogy ki állt vele szemben akkor? Nem tudom, csak azt, hogy én sem élem túl
Önmagam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések